باید میگفتیباید چیزی میگفتی که امیدوار شومباید میگفتی ،از خاطراتِ گذشته ..که هنوز چیزی در خاطرت هست..مرا فرستادیبه دوربه خیلی دورکه اسمش آینده استو آن اسم آنقدر محو بودکه میخواستم برگردم به گذشته هار یار پُر تب...ما را در سایت یار پُر تب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67 تاريخ: چهارشنبه 25 تير 1399 ساعت: 3:57